metoda rapida de slabit

Metoda rapida de slabit? Intelege modul in care functioneaza corpul tau!

Daca nu te confrunti cu probleme mari de greutate, ci doar vrei sa dai cateva kilograme jos inainte de concediu, ar trebui sa stii ca poate fi mai simplu decat ti-ai inchipuit! Mai precis, o metoda rapida de slabit este sa incepi sa mananci atunci cand trebuie, pentru a-i da ragaz organismului tau sa arda grasimea corporala in exces.  12 ore fara a manca este perioada optima pentru a accelera arderea grasimii. Iata cum:

O metoda rapida de slabit, fara infometare

Nu e niciun fel de reteta minune, ci pur si simplu mecanismul natural al corpului pe care multi dintre noi nu il respecta. In timpul zilei, muschii si creierul tau folosesc, pentru a functiona optim, o parte din caloriile pe care le procura din alimentatie, iar alta parte este depozitata in ficat sub forma de glicogen. In timpul noptii, corpul uman transforma glicogenul in glucoza si o elibereaza in fluxul sanguin pentru a mentine nivelul glicemiei in timpul somnului. Odata ce “depozitul” de glicogen este pe sfarsite, organismul recurge la arderea surplusul de grasime si astfel… slabim in timp ce dormim.

Secretul: corpul are nevoie de cateva ore pentru a folosi aceasta rezerva de glicogen, iar daca obisnuiesti sa rontai pana tarziu in noapte, iar dimineata iei micul dejun devreme, organismul tau nu va avea ocazia de arde grasimea in exces. Mai mult, conorm Health.com, cei care se culca tarziu consuma cu 248 calorii mai mult a doua zi decat persoanele care respecta o ora rezonabila de culcare, iar majoritatea acestor calorii provin din gustarile de dupa ora 8 seara.

Asadar, care este metoda rapida de slabim? Sa mancam intre ora 8 dimineata si ora 8 seara si astfel sa ii oferim organismului nostrum “rapausul” de 12 ore pentru a functiona corect.

Un alt aspect deosebit de important este sa tinem cont de ritmul circardian al fiecarui organ in parte. Spre exemplu, ficatul functioneaza mult mai bine in timpul zilei, iar atunci and dereglam acest ritm al organelor, este foarte probabil sa ne trezim cu cateva kilograme in plus “din senin”. Tocmai de aceea, conform unui studiu publicat in International Journal of Obesity si citat de Health.com, persoanele care sunt nevoite sa faca fata turelor de noapte la serviciu au un indice de masa corporala mai mare. In concluzie, este foarte important sa incercam sa incercam sa mancam la aproximativ aceleasi ore in fiecare zi.

Un mic dejun consistent, o medota rapida de slabit!

In cadrul acestei “metode rapide de slabit” trebuie sa include un mic dejun copios, deoarece se pare ca cei care consuma un ou fiert, un bol cu cereale sau chiar o prajitura dimineata reusesc sa slabeasca mai usor. Mai precis, micul dejun ar trebui sa includa o portie zdravana de proteine (din ou, lactate, nuci etc.) pentru a mentine senzatia de satietate si a elimina poftele seara.

Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa te intreb: ai luat micul dejun astazi?

😉

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.