Procesul de reducere a grasimii corporale este unul care necesita timp si perseverenta. Kilogramele in plus nu au fost puse acolo peste noapte, asa ca aveti rabdare cand va apucati sa le dati jos. Acordati-va cel putin 12 saptamani pentru a reduce adecvat greutatea utilizand un regim sarac in grasimi si carbohidrati.

Un program de slabit sanatos in numai 12 saptamani!

Acest program de slabit sanatos va include un volum formidabil de exercitii aerobice sub forma de: alergare, ciclism, inot etc. Va sugerez, daca planul dumneavoastra este de a reduce grasimea corporala, sa ajustati dieta mai intai crescand cantitatea de proteine si scazand-o pe cea de grasimi simultan cu marirea timpului alocat exercitiilor aerobice de la 30 minute pe zi, 5 zile pe saptamana in primele 2 saptamani, pana la 45 minute zilnic urmatoarele 4 saptamani. Dupa aceasta perioada, puteti trece la 2 sesiuni a cate 45 de minute, de exercitii aerobice/zi pentru urmatoarele 4 saptamani.
In sfarsit, ultimele 2 saptamani puteti reduce la 30 min/zi acest program, incheind cele 12 saptamani. Daca dumneavoastra considerati necesar, puteti incepe un nou ciclu de 12 saptamani, dar in mod normal un culturist obisnuit ar trebui sa-si atinga deja obiectivul de a avea o musculatura obtinuta cu ajutorul antrenamentelor cu greutati, vizibila in totalitate.

Slabit sanatos

Ce trebuie sa mancam pentru un slabit sanatos?

Sursa dumneavoastra de proteine trebuie sa provina in aceasta perioada din: pui fara piele, albusuri de ou, peste, carne slaba de vita, ton, curcan, concentrate proteice cu mai multe tipuri de proteine. Cand vorbim de cantitati mici de carbohidrati, nu intelegem zero carbohidrati.
Consumati-va carbohidratii complecsi in special in prima parte a zilei si reduceti cantitatile pe masura ce trece ziua. Cele mai bune surse de carbohidrati, ce trebuie consumati pana in ora 14 sunt: cartofi, paste fainoase, orez, porumb sau mamaliga.
Dupa ce treceti de ora 14, treceti pe vegetale si salate. Corpul dumneavoastra va arde carbohidratii consumati dimineata si, pana la culcare, se va hrani din grasimea corporala. Continuati sa consumati cantitati mari de proteine si consumati multa apa intre mese. Adaugati un complex de vitamine si minerale pentru a preveni orice deficienta care poate aparea ca urmare a lipsei de varietate in alimentatie.
Utilizati tigai de teflon de care nu se lipeste mancarea pentru a praji fara ulei si nu adaugati ulei, margarina sau zahar, ci doar arome naturale precum usturoi, ceapa, piper, sare. Totusi nu exista nici un aliment interzis. Daca nu este pe lista de alimente dietetice, dar va place la nebunie, va sugerez sa-l mancati o data pe saptamana, in prima parte a zilei, pentru ca o mare parte din calorii sa fie arse pana seara. Bucurati-va de el si apoi treceti inapoi la regim si exercitii aerobice dupa programul obisnuit.

Am slabit sanatos, misiune indeplinita!

Nu fac diete specifice deoarece suntem diferiti, dar cu totii, prin incercari, mancand aceeasi mancare si utilizand aceleasi unelte, putem afla ce merge cel mai bine pentru noi si apoi trebuie doar sa folosim acest sistem destul timp pentru a obtine rezultatele dorite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.