anticancer

Practici anticancer intr-o lume din ce in ce mai…bolnava

Cancerul…o boala ce ne rapeste din ce in ce mai multi oameni dragi, o boala a carei cauze exacte nu este cunoscuta de nimeni. Desigur, ea poate fi asociata cu anumite obiceiuri nesanatoase, dar nici medicii nu pot spune cu certitudine ce anume a determinat boala pentru fiecare pacient in parte.

De cele mai multe ori nu sta in puterea noastra sa evitam aceasta boala, mediul in care traim, aerul pe care il respiram, viata cotidiana pot contribui la o eventuala imbolnavire…dar putem face pasi mici catre prevenirea ei, zi de zi.

Lupta zilnica…anticancer

Primul si cel mai important aspect in lupta anticancer este…reducerea stresului. Stiu, stresul nu poate fi eliminat complet, el este parte a societatii actuale, dar putem incerca, pe cat posibil, sa-l reducem deoarece, desi nu exista certitudinea ca stresul ar cauza imbolnavirea de cancer, exista legaturi precise intre cele doua. Stresul slabeste sistemul imunitar, diminuand puterea organismului de a lupta impotriva bolilor. Numeroase studii au fost realizate pentru a identifica relatia stres-cancer, unele dintre ele demonstrand faptul ca femeile care au trait evenimente traumatizante au fost mai expuse cancerului la san.

Mentinerea unei greutati optime de-a lungul vietii ar fi cea de-a doua masura anticancer. Tesutul adipos este un tesut activ, unul care poate determina cresterea nivelului de insulina din sange si de hormoni care incurajeaza dezvoltarea si inmultirea celulelor canceroase.  Un studiu realizat de World Cancer Research Foundation, in urma examinarii a peste 400 de studii diferite, concluzioneaza ca riscul imbolnavirii de cancer este influentat in mod direct de grasime corporala.

Exercitiile fizice scad riscul imbolnavirii de cancer prin micsorarea timpului digestiei si al stationarii deseurilor in intestine, scazand astfel durata expunerii peretilor intestinali la factori cancericeni. De asemenea, exercitiile fizice intaresc sistemul imunitar si ard grasimea atat de nesanatoasa pentru intregul organism.

Suplimentele de vitamine nu ar trebui sa-ti lipseasca nici macar o zi, iar “reteta” minima anticancer ar fi: 500mg de vitamin C, 500mg de calciu, 0.1 mg de seleniu, dar si 30 g de faina din seminte de in.

De asemenea, carnea rosie ar trebui inlocuita cu fructe de mare sau produse din soia, iar fructele si legumele proaspete nu trebuie sa-ti lipseasca nici macar o zi!

Alimente anticancer – Top 3

anticancer
Iar cum alimentatia ramane cel mai important aspect si in cazul de fata, iata cele mai eficiente alimente anticancer:

1. Papaya: “fructul ingerilor”, asa cum a fost denumit de Columb, papaya este eficienta mai ales in prevenirea anumite tipuri de cancer, cum ar fi cancerul la san, la ficat, la plamani si cel de pancreas. Papaya este o sursa bogata de antioxidanti, vitamina C, vitamina B, vitamina E, fibre, minerale, potasiu si magneziu. Mai mult, papaya contine enzima papain care ajuta digestia si te protejeaza si de colesterol sau boli de inima.

2. Creveti jumbo: consumati zilnic, crevetii jumbo reduc in special riscurile de cancer la san, dar si orice fruct de mare bogat in omega-3, inclusiv sardinele sau somonul te pot feri de cancer.

anticancer3. Nuci de acaju: bogate in vitaminele A, B2, B1, acid folic, magneziu, seleniu si fosfor, nucile de acajou pot inlocui carnea din alimentatie, luptand impotriva tumorilor si stopand divizarea celulelor canceroase. 12 nuci de acajou pe zi ne pot proteja in special de cancerul de colon.

Asadar, incercati sa urmati aceste sfaturi si sa va pastrati, pe cat posibil, sanatatea!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.