De ce sa bei ceai verde?

Spread the love

Consumat de mai bine de 5000 de ani in China si 1500 de ani in Japonia, ceaiul verde este apreciat pentru virtutile sale medicinale si pentru gustul sau unic. Ceaiul verde provine dintr-un arbust numit Camellia Sinensis.

Apreciat pentru gustul si proprietatile sale medicinale, descopera proprietatile si beneficiile multiple ale ceaiului verde pentru sanatate si bunastare.

Alegerea ceaiului verde potrivit

Inainte de a bea ceai verde, este esential sa alegi un ceai verde bun. Intr-adevar, daca cumperi un ceai verde de calitate inferioara, risti sa consumi un ceai care contine un amestec de ingrediente mai putin bine tolerate de organismul tau si de multe ori cu pesticide, care sunt daunatoare sanatatii tale.

Desi nu te gandesti intotdeauna la asta, calitatea ambalajului are si un impact asupra calitatii ceaiului, deoarece ambalajul de proasta calitate elibereaza componente nesanatoase.

Prepararea ceaiului verde

Nu numai ca este esential sa ai grija de componentele ceaiului tau, dar este si important sa te asiguri ca acesta este pregatit corespunzator pentru a-i optimiza beneficiile. Cei 2 factori de care trebuie sa tii cont atunci cand iti prepari un ceai din Coreea de Sud, Les Jardins de Gaia sunt temperatura apei si timpul de infuzie al ceaiului tau.

Astfel, pentru un ceai verde reusit nu trebuie infuzat mai mult de 2 minute in apa la 60°C ideal, ci obligatoriu intre 50 si 75°C, pentru a limita eliberarea taninului. Retine ca o temperatura prea ridicata are ca efect degradarea multor elemente cautate din ceai, precum vitaminele, aminoacizii si antioxidantii.

Beneficiile ceaiului verde

Ceaiul verde este renumit pentru numeroasele sale beneficii pentru sanatate si proprietati medicinale. Descopera fara intarziere principalele beneficii recunoscute ale ceaiului verde.

Proprietatile antioxidante ale ceaiului verde

Considerat bautura cu cea mai puternica activitate antioxidanta de catre Agentia Nationala pentru Sanatate si Siguranta Alimentelor (ANSES), ceaiul verde contine trei familii principale de antioxidanti: catechine, teaflavine si, de asemenea, thearubigine.

Continutul sau ridicat de antioxidanti provine in special din concentratia mare de polifenoli din ceaiul verde. Se considera ca o ceasca de ceai are un continut antioxidant de 3,5 ori mai mare decat un pahar de suc de portocale si de patru ori mai mare decat vitamina C.

Proprietatile sale antioxidante au, prin urmare, un impact pozitiv asupra celulelor pielii pentru a lupta impotriva imbatranirii. De asemenea, numeroase studii arata ca ceaiul verde poate avea proprietati benefice in prevenirea cancerului si reduce riscul bolilor cardiovasculare.

Efectele de ardere a grasimilor ale ceaiului verde

Foarte popular ca parte a dietelor, mai ales atunci cand incerci sa slabeasca, ceaiul verde este un arzator natural de grasimi. Vizeaza in mod special grasimea abdominala.

Ceaiul verde, un preventiv major

Potrivit mai multor studii observationale, reiese ca ceaiul verde poate reduce riscul de aparitie a bolilor de inima, precum infarcturile si accidentele vasculare cerebrale, prin scaderea tensiunii arteriale. Nu numai ca previne accidentele cardiovasculare, dar previne si oboseala, iritabilitatea din timpul zilei.

Echilibrul glicemic al ceaiului verde

Ceaiul verde are capacitatea de a regla cresterea zaharului din sange si ar putea sa reduca riscul de diabet de tip 1.

Rate this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.