Ce este ISO 9001?

0
(0)

ISO 9001:2015 este standardul international pentru sistemele de management al calitatii.

ISO 9001: Sisteme de management al calitatii (SMC)

ISO 9001 este definit ca standardul recunoscut la nivel international pentru sistemele de management al calitatii (SMC). Este cel mai utilizat standard QMS la nivel mondial, cu peste 1 milion de certificate emise in peste 178 de tari. ISO 9001 ofera un cadru si un set de principii pentru a asigura o abordare logica a gestionarii organizatiei dvs., care satisface clientii si partile interesate.

Pentru a simplifica acest lucru, certificarea ISO 9001 ofera baza pentru dezvoltarea unor procese si personal eficiente care au ca rezultat produse si servicii eficiente in timp.

AFACERE PROSPERA

Cheia pentru o afacere de succes este de a avea un control robust al calitatii. Daca doriti ca operatiunile dumneavoastra sa prospere, baza de consumatori potentiali trebuie sa aiba incredere ca produsele si serviciile oferite de compania dumneavoastra indeplinesc sau depasesc asteptarile.

ISO 9001 este o modalitate rapida si usoara de a arata consumatorilor ca organizatia dumneavoastra depune eforturi si eforturi pentru a se asigura ca produsele si serviciile dumneavoastra sunt la cel mai bun nivel.

Standardul urmeaza structura comuna prevazuta de anexa SL. In acest fel, ISO 9001:2015 este mai compatibil cu alte sisteme de management, cum ar fi ISO 14001, facilitand astfel integrarea sistemelor de management si eficienta acestora.

ISO 9001 a inregistrat o crestere de 3,5% a certificatelor globale in 2020, demonstrand cresterea si importanta certificarii acreditate

 Interesat de acest subiect? Afla mai multe despre certificarea iso care reprezinta standardul international ce specifica conditiile pentru un sistem de management al calitatii.

Beneficiile certificarii ISO 9001 – Obtine mai multi clienti

Specificatiile contractului includ adesea certificarea ca cerinta, astfel incat certificarea va deschide multe usi.

Satisfactia

Furnizarea de produse care indeplinesc in mod constant cerintele clientilor.

O mai buna gestionare a riscurilor

O mai mare coerenta si trasabilitate a produselor si serviciilor faciliteaza remedierea problemelor.

Imbunatatirea relatiilor cu partile interesate

Imbunatatiti perceptia companiei dumneavoastra de catre lucratori, clienti si furnizori.

Conformitatea juridica

Intelege modul in care cerintele de reglementare si de reglementare va afecteaza compania si clientii.

Acreditari de afaceri dovedite

Certificarea printr-un standard recunoscut la nivel international se traduce in cresterea afacerii.

Reducerea costurilor de exploatare

Imbunatatirea continua a proceselor si eficienta operationala rezultata reprezinta economii.

Iso 9001 este potrivit pentru afacerea dvs.?

Orice companie poate beneficia de implementarea ISO 9001:2015, deoarece cerintele sale sunt sustinute de opt principii universale de management:

  1. Companie axata pe client
  2. Conducere
  3. Implicarea personalului
  4. Asigurarea abordarii procesului
  5. Abordarea sistematica a managementului
  6. Abordarea obiectiva a procesului decizional
  7. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii
  8. Imbunatatire continua

Compania dumneavoastra poate implementa ISO 9001 din mai multe motive:

  • Punerea in aplicare a bunelor practici actualizate si pregatirea pentru viitorul afacerii.
  • Demonstrarea clientilor si a partilor interesate a actualizarii.
  • Imbunatatirea integrarii sistemului de management al calitatii cu cel de mediu prin anexa SL.

Cât de util a fost acestă articol?

Fă clic pe o stea pentru a evalua!

Evaluare medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.