3 tipuri de seminteBeneficiile semintelor sunt extrem de cunoscute in randul nutritionistilor, acestea fiind o importanta sursa de vitamina E, fibre, proteine, zinc si fier.  Semintele contin o cantitate concentrata de calorii si trebuie consumate in cantiati mici, de 3-4 ori pe saptamana.

1. Dieta cu seminte de canepa. Canepa, folosita si la noi mai ales in secolul precent pentru hrana si uz casnic, se afla in top-ul produselor cu cea mai mare cantiatea de proteine. Doua linguri de seminte de canepa reprezinta 24% din necesarul zilnic de proteine si aminoacizi zilnic. Semintele de canepa pot fi incluse in dieta noastra fie in stare naturala, fie in salate, avand un gust asemnator cu cel al nucilor. Si nu va faceti griji, desi provin din aceeasi planta, semintele de canepa nu au legatura cu marijuana.


2. Semintele de Chia -  un trend in randul dietelor sanatoase. 
Semintele de Chia ajuta la pierderea kilogramelor nedorite pentru ca dau senzatia de satietate si hidratare. Incluse in dieta zilnica, semintele de Chia ofera aportul de Omega-3 de care ai nevoie, calciu si antioxidanti, ajutand digestia. Adauga o lingura de seminte de Chia peste iaurt si cateva stafide si ai un mic dejun perfect.

3. Ce spui de o dieta cu semintele de in si de susan? Semintele de susan sunt folosite mai ales in lumea asiatica, in salate, in produse fainoase, hummus, supe, etc. Primele diete cu seminte de susan provin din vechile credinte indiene si africane, ele continand cea mai mica cantitate de colsterol fata de oricare alt produs similar. Daca vrei sa le folosesti intr-un mod cat mai natural, adauga-le fie la salate, fie la mancaruri pe baza de peste.

Voi pe care dintre cele 3 le-ati introdus in dieta voastra zilnica? 🙂

3 tipuri de seminte pentru o dieta sanatoasa
5 (100%) 1 vot[uri]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.