In prezent, peste 90% dintre experientele online ale oamenilor incep cu motorul de cautare Google, ceea ce face ca o un site care beneficiaza de o prezenta dominanta pe paginile de rezultate organice sa genereze un volum semnificativ de trafic organic.

Din pacate, vizibilitatea unui site intr-un motor de cautare cum este Google, devine irelevanta atunci cand acesta este vizibil in prima pagina de rezultate organice doar prin intermediul Google Ads.

Aproximativ 80% dintre utilizatorii Google ignora anunturile platite plasate in motorul de cautare deasupra rezultatelor organice.

De aceea, un numar semnificativ de companii apeleaza la agentii care ofera servicii de optimizare SEO. Insa, sunt situatii in care o firma nu-si poate permite costurile aferente serviciilor de SEO si alege sa le implementeze in-house.

Si pentru ca strategiile SEO implementate in-house sa genereze rezultate, compania va fi nevoita sa apeleze la cele mai bune instrumente SEO disponibile si accesibile.

Multe dintre aceste instrumente SEO te pot ajuta sa te asiguri ca totul este implementat corect si in cele mai multe cazuri ai parte de asistenta pe tot parcursul procesului.

Privind cu atentie nevoile tale si ale afacerii, dar si analizand instrumentele SEO disponibile cu plata sau gratuit, vei putea decide exact ce ti se potriveste.

In acest articol, Stoian Ciprian iti prezinta 11 instrumente SEO pentru analiza SEO gratuita si platita. Cine este Ciprian?

Stoian Ciprian este Specialist SEO cu peste 8 ani experienta si Fondator Agentia OneMedia X Group din Bucuresti (omagency.ro).

  • 4 cele mai bune instrumente SEO de analiza gratuita:

La baza oricarei strategii SEO se afla analiza cuvintelor cheie si a competitorilor. Acestea te ajuta sa identifici cuvinte cheie (termeni si expresii) relevante si specifice industriei care pot genera trafic catre site-ul afacerii tale.

Aceste 4 instrumente SEO gratuite te pot ajuta:

  • Topics by SEOMonitor,
  • Ubbersuggest,
  • Answer The Public,
  • Google Search Console.

 

  • 7 cele mai bune instrumente SEO platite care te pot ajuta:

Daca esti serios in ceea ce priveste optimizarea paginilor website-ului afacerii tale, va trebui sa iei in considerare si instrumentele SEO platite. Iata cateva dintre cele mai bune:

  • Ahrefs,
  • Moz,
  • SEMRush,
  • SEOMonitor,
  • Mangools,
  • Screaming Frog,
  • Sitebulb, etc.

Instrumentele SEO gratuite sunt excelente la inceput si te ajuta sa intelegi importanta unor servicii de optimizare SEO Bucuresti oferite de o agentie. Cu toate acestea, rezultatele cu adevarat spectaculoase se pot obtine mult mai eficient si rapid cu ajutorul instrumentelor SEO platite.

Stoian Ciprian, Fondator Agentia OneMedia X Group:

„SEO este un serviciu vital pentru vizibilitatea unei afaceri in motorul de cautare Google. Insa, cand ai acces la cele mai bune instrumente SEO gratuite si platite de pe piata, implementarea optimizarilor SEO nu mai este atat de complicata.”

Acestea fiind spuse, daca nu esti sigur ca stii ce si cum trebuie sa faci pentru a obtine rezultatele dorite, poate ca o agentie SEO din Bucuresti iti poate ajuta afacerea sa-si depaseasca competitorii in Google.

CosulBio.ro - Magazin ONline Produse Bio

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.