Cum cauti comentarii cu AdSpy?Aceasta este una dintre cele mai puternice setari de cautare pe care multi marketeri nu o cunosc.

Daca utilizati instrumente de spionaj care va arata rezultatele anunturilor doar pe baza interogarii de cautare obisnuite, atunci puteti pierde din vedere o bucata imensa de public care s-a aflat chiar in fata dvs.: cei din sectiunea de comentarii.

Ideea este ca, pentru fiecare comentariu facut in cadrul unui anunt, utilizatorul a marcat un astfel de anunt pe care il puteti gasi. Cu Adspy, puteti cauta in sectiunea de comentarii a anunturilor pentru a monitoriza marca concurentului.

Daca faceti acest lucru, puteti vedea anunturile care au feedback pozitiv si cele negative, deci nu va veti baza decizia cu privire la reclamele pe care sa le  copiati doar pe numarul de persoane care le-au vazut.

Optiunea de cautare a comentariilor se afla sub meniul derulant „Text publicitar”.

Acest tip de caracteristica va influenta, de asemenea, decizia dvs. despre ce tip de produse sa vindeti.

De exemplu, daca detineti un magazin de comert electronic si nu puteti decide cu ce produse sa va dotati magazinul, aceasta caracteristica poate fi utila.

Daca rezultatul cautarii dvs. afiseaza anunturi pentru vanzatorii care au introdus produse similare, puteti verifica feedbackul acestora. Cele cu cel mai pozitiv feedback vor insemna aproape intotdeauna produsele pe care publicul dvs. tinta va fi mai inclinat sa le cumpere.

Acum puteti face rost de surse pentru aceste articole sau cel putin pentru acelea care le sunt identice si pe care sa le comercializati.

Daca difuzati anunturi pe baza unor presupuneri sau mai rau, fara un grup vizat, atunci sansele ca acesta sa fie bune sunt destul de limitate.

Adspy are acces la o retea cuprinzatoare de colaboratori si astfel poate prezice cu exactitate ce grup vizeaza un anunt.

Ideea de baza despre utilizarea anuntului concurentei este ca, chiar daca aveti toate formatele lor video, acelasi redactor si un buget mai mare, anuntul dvs. poate merge foarte gresit, cu exceptia cazului in care vizati oamenii potriviti.

Este posibil ca concurentul tau sa te depaseasca in anumite locatii si printre grupuri care nu sunt chiar pe lista ta, dar Adspy iti va deschide ochii catre aceste lucruri.

Aceasta caracteristica are o multime de optiuni din care sa alegeti. De exemplu, daca doriti sa alegeti intervalul de varsta al persoanelor catre care trimiteti anuntul, puteti seta campul drop-down pentru a reflecta alegerea dvs.

Campul derulant de gen va permite sa setati cautarea de anunturi la perspectivele de sex masculin, de sex feminin sau la ambele, in timp ce puteti alege din pana la 180 de tari pentru a vedea ce reclame au performanta.

Marketingul afiliat continua sa creasca in fiecare zi. Marketerii si-au dat seama acum ca pot obtine si mai multi bani decat suma obisnuita pe care o platesc pentru promovarea produselor.

Cu marketingul afiliat, acestia primesc comisioane platite pentru trimiterea produselor catre alte persoane din interiorul si in afara cercului lor.

Acest lucru suna ca un mod usor de a castiga bani, dar nu este adevarat. Cel putin nu mai este adevarat.

In zilele noastre, numarul de utilizatori de marketing afiliat a scazut si doar cei care sunt suficient de convingatori pot face banii reali.

Toate aceste motive prezentate necesita AdSpy si iti recomandam sa alegi  AdSpy group buy acesta fiind cel mai bun pachet cu ajutorul caruia vei avea acces la numeroase tooluri pentru SEO de foarte buna calitate.

Rate this post
CosulBio.ro - Magazin ONline Produse Bio

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.