6 moduri de a le spune clientilor cat de mult ii iubesti

0
(0)

In postura de clienti ne place si sa ne lasam iubiti, sa simtim ca firmele noastre prefertate isi amintesc de noi si ca ne asculta. Cand a fost ultima data cand le-ai spus clientilor tai cat de mult ii iubesti? Vrem sa va propunem 6 moduri de a face acest lucru.

  1. LASA-TE IUBIT

Inainte sa le spui ca ii iubesti, clientii tai trebuie sa te observe. Si pentru asta, cel mai important lucru este ca ei te pot gasi. Ai deja un site web? Fantastic! Fara el, parca am fi vrut sa flirtam fara sa plecam de acasa. In teorie, ei ne pot gasi deja, dar cum ne vad?

A avea un site web nu este suficient daca acesta nu indeplineste cerintele minime care sa le faciliteze utilizatorilor sa il gaseasca si sa consulte fara probleme continutul.

Pentru aceasta, este esential ca site-ul web sa aiba un design responsive, adica sa se adapteze tuturor dispozitivelor, in special telefoanelor mobile, deoarece navigarea din acestea continua sa creasca, facandu-le de multe ori principala sursa de acces la serviciile noastre si la produse. Aceasta, impreuna cu administrare website continua, e ca si cum ai merge la sala pentru a te mentine in forma… iar Google nu ne penalizeaza!

  1. SPUNE POVESTI DE DRAGOSTE

Nu exista nimic mai bun decat sa oferim continut de calitate de interes pentru clientii nostri. Fie prin intermediul blogului, in format text, imagine sau audiovizual, important este sa fie util si atractiv. Videoclipurile sunt, fara indoiala, un instrument magnific pentru a-i captiva pe cei mai lenesi, iar infograficele ne pot ajuta sa le atragem atentia cu date si curiozitati.

  1. SCRIE SCRISORI DE DRAGOSTE

Retelele sociale sunt foarte bune pentru a mentine contactul cu adeptii nostri si a interactiona cu acestia; Fara indoiala ca este cel mai direct si personal mod de a comunica cu clientii nostri prin Internet.

Cu toate acestea, atat pentru cei care nu sunt atat de conectati, cat si pentru cei care sunt atat de conectati incat tind sa fie imprastiati din cauza excesului de informatii, un buletin informativ din cand in cand – si in mod regulat – poate fi un semnal placut pentru a le spune ca ne amintim de ei.

  1. AMINTESTE-TI DATELE IMPORTANTE

Cine nu se entuziasmeaza de un detaliu neasteptat? Daca, dincolo de a citi buletinul nostru informativ si de a ne gandi din cand in cand la ei, dorim sa cucerim inimile clientilor nostri, nu putem rata ocazia de a fi prezenti in momentele cheie: o felicitare de Craciun , un mesaj personalizat de ziua de nastere cu un cod de reducere, sau o promotie care ii invita sa sarbatoreasca o ocazie speciala alaturi de noi, sunt cateva exemple de „mangaieri psihologice” care isi lasa amprenta.

  1. FA-I SA SE SIMTA IMPORTANTI

Un concurs poate fi cel mai bun mod de a recunoaste clientilor tai cat de importanti sunt pentru tine si de a-ti arata aprecierea cu un premiu. Poate fi, de asemenea, un instrument bun pentru noii clienti sa va cunoasca si sa va incerce produsul.

Uneori nici macar nu este necesar sa existe un premiu fizic, deoarece simpla satisfactie de a participa la co-crearea unui brand care ne place este cea mai mare recompensa emotionala posibila.

  1. OFERA-LE DIN CAND IN CAND CADOURI

Si desi recompensele emotionale sunt foarte romantice, nu ne vom pacali, nimeni nu este amarat de un dulce… Asa ca nu strica sa dai din cand in cand ceva tangibil -sau cel putin cuantificabil-, organizand o tombola, de exemplu.

Cât de util a fost acestă articol?

Fă clic pe o stea pentru a evalua!

Evaluare medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.