Ce este un audit SEO?

0
(0)

Un audit SEO facut in mod corespunzator ar trebui sa va ofere o perspectiva mai buna despre site-ul dvs. web, paginile individuale si traficul general. Este o modalitate excelenta de a imbunatati performanta, permitandu-va sa va pozitionati mai bine in SERP-uri .

Scopul auditului este de a identifica cat mai multe probleme fundamentale care afecteaza performanta de cautare organica. Auditul SEO va dezvalui:

  • Probleme SEO tehnice.
  • Probleme legate de structura site-ului web.
  • Probleme SEO la pagina.
  • Posibile probleme in afara amplasamentului.
  • Probleme legate de experienta utilizatorului.
  • Lacune si oportunitati de continut.
  • Informatii competitive pe piata.

Auditul este o procedura standard care ar trebui sa aiba loc in mod regulat; este un „control de sanatate” esential pentru site-ul dvs. web.

Ce ar trebui sa fie un audit SEO

In primul rand, un audit ar trebui sa fie cuprinzator. Ar trebui sa acopere atat componente structurale cat si continut care afecteaza vizibilitatea SEO Ar trebui sa ofere o imagine „mare” a ceea ce se intampla in starea dvs. actuala. Orice piesa lipsa poate duce la recomandari inutile sau improprii.

Ce nu trebuie sa fie un audit SEO

Un audit SEO nu trebuie grabit. Pur si simplu este nevoie de timp pentru a descoperi cauzele principale ale problemelor care va afecteaza sanatatea online. In functie de dimensiunea site-ului dvs., un audit adecvat poate dura oriunde intre 2-6 saptamani. Pentru a face modificari majore pe orice site web este necesara diligenta necesara, iar un specialist SEO trebuie sa efectueze o investigatie amanuntita pentru a face recomandari corecte si de impact.

Un audit SEO nu trebuie sa fie „o dimensiune adecvata tuturor”. In timp ce unele elemente tehnice sunt necesare pentru toate site-urile web, o analiza situationala ar trebui sa fie efectuata la inceputul unui audit SEO, care sa se implice pe zonele de focalizare pentru acel site.

Ce este analizat intr-un audit SEO

In timp ce auditurile SEO pot varia usor, fiecare ar trebui sa analizeze „mizele de masa” tehnice de baza, cum ar fi sitemap-uri, erori de server si metadate. La un nivel inalt, un audit ar trebui sa acopere accesibilitatea, indexarea si optimizarea.

Intr-un audit SEO, expertii ar trebui sa analizeze peste 193 de elemente SEO diferite in urmatoarele categorii:

  • Auditul tehnic.
  • Analiza indexarii.
  • Coduri de stare.
  • Redirectionari.
  • Viteza paginii.
  • Structura URL.
  • robots.txt.
  • Sitemap XML.
  • Etichete Canonice.
  • Crawlability.
  • Probleme de domeniu vechi.
  • Analiza in afara paginii.
  • Analiza mobila SEO.
  • Analiza internationala SEO.

Auditul on-Page

  • Structura continutului site-ului.
  • Cercetare cu cuvinte cheie.
  • Analiza temei de copiere a paginii.
  • Utilizarea cuvintelor cheie.
  • Analiza meta datelor (titluri de pagina, descrieri meta, etichete de antet).
  • Schema.
  • Experienta utilizatorului.
  • Imagini si video.
  • Legatura interna si sitemap HTML.
  • Auditul jurnalului de server.
  • Analiza bugetului de accesare.
  • Analiza agentului utilizator.

Ce sa asteptati in timpul si dupa un audit SEO

Dupa cum am mentionat anterior, un audit SEO poate dura oriunde intre 2 si 6 saptamani. In acest timp, un specialist SEO analizeaza si descopera oportunitati SEO pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, check-in-urile bi-saptamanale sau saptamanale va tin pe tine si pe echipa dvs. in cursul evolutiei.

In orice audit al site-ului web, sunt descoperite cateva posibilitati de suspendare redusa. Cand aceste tipuri de informatii sunt dezvaluite, echipa noastra le va transmite imediat. Aceasta ofera o oportunitate de a recupera vizibilitatea in timp ce restul auditului este efectuat.

Pentru a face audit seo, exista diferite unelte seo pe care expertii le folosesc. Acestea insa au preturi piperate, motiv pentru care ideal ar fi sa optati pentru group buy seo. Mai exact, aveti posibilitatea de a cumpara in grup atat unelte pentru auditul seo, cat si unelte pentru cercetarea cuvintelor cheie, unelte de urmarire a traficului, unelte de analiza a backlink-urilor, etc.

Puteti face toate aceste lucruri platind un singur pret pentru un set de instrumente si unelte seo, iar pretul unul super atractiv. Puteti avea acces practic la toate resursele seo necesare, fara sa platiti sute de dolari doar celor de la Attracta sau Moz. Cu unelte seo cumparate in grup, aveti totul la dispozitie pentru seo.

Cât de util a fost acestă articol?

Fă clic pe o stea pentru a evalua!

Evaluare medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.